det kanske inte var ett UTMÄRKT val ändå.

jag har gått in i ännu en livskris. jag trodde att jag ville bli dansare men jag måste ha slagit i huvudet eller något. dans är verkligen inte min grej och det fick jag bekräftat idag.

jag. är. så. glad. att. ingen. filmade. det började lugnt med lite uppvärmning. alla kunde stå med raka ben och sätta handflatorna i golvet utom jag och tove. det gjorde att jag inte kunde titta på henne utan att börja fnissa hysteriskt.

efter det skulle vi genast börja skaka våra bleka arslen till jay-z. jag har aldrig känt mig så osexig i hela mitt liv, förutom en gång när jag snöt ut spya ur näsan, men det är en helt annan historia.

hur som helst: jag glömde bort stegen. jag dansade in i folk. jag dansade in i väggen.

instruktören studsade runt och skrek "EN OCH TVÅ OCH TRE OCH FYRA, HÄNGER NI MED?" och alla utom jag nickade och gjorde likadant som hon. jag stod längst bak och flåsade och kände mig som en ångmaskin på två ben. en ångmaskin kan inte stå och jucka med rumpan. jag kan inte. herregud, jag är faktiskt vit.





Kommentarer
Postat av: florence

HAHAH, det där skulle jag vilja ha sett,TARA.Jag kan tänka mig att det var assroligt XD

2010-03-25 @ 21:52:12
URL: http://superflorence.blogg.se/
Postat av: Bonko

Jag lovar att filma nästa gång du dansar i mitt vardagsrum =))))

2010-03-25 @ 23:11:09
URL: http://bonkis.se/
Postat av: Caroline

I somras kunde jag inte ens nå golvet med raka ben. Eller nudda mina tår när jag satt ner med raka ben. Det går ganska snabbt att stretcha upp det, kan jag säga. :>

2010-03-26 @ 00:39:58
URL: http://uniicorn.wordpress.com
Postat av: vDCD

fast caroline du e fet så ingen bryr sig

2010-03-26 @ 02:06:45
Postat av: sara

florence, alltså... typ... inte.



bonko, du har redan filmat ju :@



caroline, åh, då är hoppet inte ute än då!



eddie, lägg ner.

2010-03-26 @ 06:29:22
URL: http://terrormat.blogg.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0