av barn, fyllon och sofie får man höra sanningen.

idag delade jag och sofie på en chailatte och pratade pinsamma minnen, pojkar, gamla tider och hårfärger.

sofie är personen jag ringer om jag vill ha hjälp med att gömma ett lik, för jag vet att hon tar spaden och börjar gräva.
hon är bäst av den enkla anledningen att hon är lika skev i huvudet som jag. hon lyssnar utan att haka upp sig på omoraliska uttalanden och hon slår mig i bakhuvudet när jag tar tillbaka keffa expojkvänner. det tackar jag för ♥ 




januari -09, tiden då vi både såg ut och betedde oss som missanpassade drägg.


Kommentarer
Postat av: error/kurr/fyllosofie

även fast john bauer var en skräckupplevelse var det en bra dag igår. vi får göre om det snart va :) väntar alltid med spade (snarare grävskopa..) vettu! kärlek

2010-03-24 @ 08:32:06

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0