att häva bärs är en eftertraktad egenskap.

idag satt jag och carol i två timmar på en bänk vid medis och kollade på alla originella typer som vandrade förbi.
det är det jag gillar med söder, man kan knappt stirra sig mätt på alla människor där.

en bonko-kopia (något kortare och något dräggigare än originalet) imponerade på oss genom att hälla i sig en öl på fem sekunder (vi tog tid). sedan rapade han och gick vidare. efter ett tag gick vi till richards - carols pojkvän - jobb och där fick jag ragg på en mycket charmig man med sisådär 60 år på nacken. känns fint, jag är med i leken igen.

det är väl ungefär allt som har hänt idag. vi såg förresten världens sorgligaste film på engelskan imorse.
jag vet inte vad den heter, men den handlade om en missbildad pojke som ville se världen, men han fick aldrig göra det för han dog, och då grät jag lite och alla gav mig what-the-fuck-is-wrong-with-you?-blicken.


Kommentarer
Postat av: Victoria

kom till skanstull nästa gång och träffa moí

2010-03-23 @ 18:08:33
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: éürö

Nej var ni på söder igen samma dag som mig i två timmar och såg mig inte? Come on :( Om ni satt på samma ställe borde ni sett mig hundra gånger.

2010-03-23 @ 20:27:50

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0