tidsfördriv.

det är underskattat att sitta på badrumsgolv och göra listor.

Min senaste kyss.. var med någon som bara vill vara min vän.
Jag lyssnar på... rancid, vad annars?
Du mår bäst när du... är utomhus på sommaren.
Stockholms bästa stadsdel är... söder, alla är så gulligt dräggiga där.
Den bästa krogen heter... jag vet inte, jag är för liten för att veta sådant.
Jag pratar... utan att tänka först.
Jag älskar/tycker om... mat?
Min bästa vän(ner) är... orka favorisera.
Min första riktiga kyss... var inte en kyss, det var en tandpolering.
Jag avskyr när folk frågar... om jag är med i andra avenyn.
Kärlek är... bäst när det går som man vill, men det gör det sällan.
Någonstans, tänker någon... förhoppningsvis något fint om mig.
Jag kommer alltid att vara... en liten satmara.  
Jag är hemligt förälskad i... det är inte hemligt längre om jag berättar det.
Sist jag grät var... igår.
Min mobiltelefon är... röd och svart.
När jag vaknar på morgonen... vill jag dra täcket över huvudet och somna om.
Innan jag går och lägger mig... har jag ångest över min långa att göra-lista.
Just nu tänker jag på... att det är kallt.
Bebisar är... skrynkliga.
Homosexuella är... också människor med känslor!!!!1
Blondinbella är... en tant i en nittonårings kropp.
Ikväll ska jag... sova.
I morgon kommer jag... gå i skolan.
Jag vill verkligen... att det ska bli varmt ute.

 

När jag käkar... vill jag vara tyst, det är en helig stund.

Om jag skulle ta en piercing... skulle jag ha tre stycken.

Idag så är det... söndag.

I morgon så ska jag och... min låtsaskompis lägga pussel.

Min pappa är... en person jag börjar förstå mig på mer och mer.

Om mamma skulle dö... skulle jag gå sönder inombords.
Jag tycker inte att... joel kinnaman är så jäkla snygg.

Så fort jag vaknar så... vill jag sova ännu mer.

Det pinsammaste som hänt är... inget jag kan komma på nu, jag brukar inte tycka att saker är så pinsamma.

När jag dör... vill jag att det sker smärtfritt.

Det bästa med läsk är... att det är fint groggvirke.

Jag älskar sommarlovet för att... man kan göra i princip vad man vill.

Sex före äktenskapet är... något som borde vara straffbart!!!!

Jag tycker att godis... borde vara billigare.

Jag tycker att homofober... är trångsynta.

Mitt täcke är så himla... gosigt på morgonen.

Om 6 månader... är det september.

Om jag inte hette det jag heter skulle jag heta... elisabeth, men som tur är blev det inte så.


Kommentarer
Postat av: Jessi

den här snor jag :D

2010-03-21 @ 18:49:17
URL: http://sveensson.blogg.se/
Postat av: Bonko

snygging!

2010-03-21 @ 20:53:34
URL: http://bonkis.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0