dripp, dropp.

den här dagen har varit skit, förutom när jag träffade minky i slussen imorse. 
jag är trött och hela jävla stockholm är kallt, blött och grått. dropp, dropp, dropp, överallt, men av någon anledning mest i min nacke för vattendroppar har en tendens att leta sig ner mellan hästsvansen och kragen.
den här delen av jordklotet är en vattenpöl och jag har inga gummistövlar. tolka det bokstavligt om du vill, annars kan det lika gärna vara en metafor.
båda funkar, det beror bara på hur man ser det.



sara femton år har tagit kort på en diskho


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0