haitis befolkning lider med mig.

pengaproblem #1: jag har spräckt min sista femtiolapp för något så onödigt som choklad. hade egentligen tänkt köpa cigg för den, men nä, mina hormoner tog över och därför blev det choklad. nu är jag en illamående och röksugen liten tjockis som ångrar att jag inte köpte ett paket röda marlboro istället, för det skulle sitta fint med en cigg just nu.

pengaproblem #2: mitt sl-kort försvann ur min jackficka igår. har jag en tusenlapp? nä-ä. 
jag hoppas att den nya ägaren till mitt kort ramlar ner i en brunn och får ögonen utslitna av samara i the ring.

pengaproblem #3: om jag ska med till kungsberget nästa torsdag måste jag (mamma) betala imorgon.
mor är nästan helt övertalad, men sviker hon mig måste jag stanna kvar i skolan och laga mat/bowla, för det var mitt andrahandsval, och eftersom att alla andra åker skidor kommer gruppen att bestå av mig och herman. herman älskar mat och har ett midjemått på en och en halv meter. han föddes just i min fantasi men det skulle inte förvåna mig om han finns på riktigt och går i min skola. det finns alla möjliga sorters udda typer där.

Kommentarer
Postat av: superflorence

Tara, you always make my laugh. börja läs min blogg och kommentera PLZ

2010-03-17 @ 22:52:28
URL: http://superflorence.blogg.se/
Postat av: Bonko

Pengaproblem #1 SL-böter på 1200

Pengaproblem #2 Köpte FF13 för pengar som jag inte ens vet om jag har.

2010-03-18 @ 00:38:48
URL: http://bonkis.se/
Postat av: Anonym

florence, naaaw, jag ska bli din trognaste läsare.



bonko, #2 skyll dig själv

2010-03-18 @ 06:06:34
Postat av: Bonko

men skyll dig själv på #1 också <.<

2010-03-18 @ 21:00:53
URL: http://bonkis.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0