r to the ubrik.

hejsan hoppsan. jävlar vad statistiken går nedåt på helgerna, men det är väl för att alla är ute och super utom jag. som ni vet sysslar jag inte med sådant.

idaaaag träffade jag patrik. vi vandrade runt lite i stan för att slutligen hamna på wayne's vid medis med varsin kopp kaffe i handen. efter det mötte vi upp jonte och drog hem till honom. de skulle på vÄrztA c00la festen ikväll med gästlista och allt och jag är för töntig för sådant så nu sitter jag här och pratar i telefon med carol.




jag och patrik desperatröker under en lunchrast.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Patrik och Sara sitter i ett trääd och r-ö-k-e-r-o-c-h-p-u-s-s-a-s :O

2010-03-15 @ 10:48:42

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0