jag och min jävla fantasi.

inatt drömde jag om sandra, inkan och sonia. vad som hände med sofie vet jag inte, men hon var inte med.
de var i alla fall iklädda genomskinliga kroppstrumpor och insmorda i olja och... nä, kanske inte. 

vi var på en strand i thailand och solade och badade när jag plötsligt fick för mig att jag skulle hitta en liten flicka, så jag sprang runt och letade efter henne överallt och till slut hittade jag henne i en båt tillsammans med mitt ex, min mamma och mina kusiner.
"så bra att du kom hit sara, vi ska äta mat och kolla på film" sa min mamma och en millisekund senare satt jag i båten och åt tacos och kollade på en liten tv som mitt ex hade.

när jag hade ätit upp blev himlen lila och det betydde att det skulle komma en tsunami, så jag sprang tillbaka till stranden. sandra hade solat så mycket att hon var svart och sonia satt på en liten snöhög och grät för att det var tyska barn i vattnet. inkan hade simmat iväg mot solnedgången, och i samma sekund som jag hoppade i vattnet för att simma efter henne vaknade jag.



hej, min hand tillhör en 80-årig gammal tant.


Kommentarer
Postat av: sandra

hahahahahaahaha, ofta jag blev neger.

2010-03-12 @ 21:19:05
Postat av: sara

hahah ja du var kolsvart :D

2010-03-12 @ 21:23:13
URL: http://terrormat.blogg.se/
Postat av: Pjaer

Hahahah det var den bästa story jag läst på länge xD 4/5 toasters, kanonkul!

2010-03-12 @ 22:07:50
Postat av: Sonia

Hahaha, fan vad sjukt. xD

2010-03-13 @ 01:09:29
Postat av: Inkan

HAHAHAHA! Dör på vad Sonia höll på med. Vad gulligt av dig att simma efter mig förresten. Fin dröm, hahaha :D

2010-03-13 @ 14:28:52
URL: http://inkzor.blogspot.com/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0