tillbaka till 2007.

aah, nostalgi.

sitter och lyssnar på system of a down och det känns som att jag är fjorton år igen.
jag var totalt insnöad: vartenda ord ur i princip varenda låt var inpräntat i mitt huvud och jag gled runt i soad-tröjor som det gjorde ont i hjärtat att slänga när de var utslitna.
det satt bilder på serj på mina väggar och jag var mrstankian på bilddagboken, mer än så fick jag inte bära hans namn, hur mycket jag än ville det. iofs var det kanske lika bra med tanke på att han faktiskt är 42 år.



I remember searching for the perfect words,
I was hoping you might change your mind.


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0