solstrålningen är en vågrörelse sammansatt av olika våglängder.

har naturkunskap, det enda ämnet som är ungefär lika hemskt som webbdesign. som vanligt vill läraren sätta mig i ett eget rum men jag tänker inte sitta själv, vem ska jag då prata med? iofs är mitt prat anledningen till särbehandlingen.

har svarat på en massa frågor om solenergi. det känns som att jag inte kunde bry mig mindre om energiprinciper och strålningsenergi: jag är glad så länge solen skiner och gör mig brun och fräknig, så det så.

nu kommer läraren, måste se upptagen ut.




jag har den här låten på hjärnan.
nu vill jag att ni också får det så att vi kan starta en epidemi av nynnande.


Kommentarer
Postat av: sandra

ofta, jag sitter och lyssnar på den just nu. måste vara ödet

2010-04-02 @ 15:53:06

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0