on a traaaaaaain

sitter på min lilla praktikplats. eller ja, hemma hos maria (mammas väninna) men det är ju faktiskt min praktik. det är soligt idag så jag promenerade hit. japp, frivilligt. jag mötte maria och hennes lilla hund på vägen hit. den är så söt, den har vunnit mitt hjärta trots att jag egentligen inte är ett stort fan av hundar.

det är varmt, för jag har solen på min rygg. blir man brun om den skiner genom ett fönster? jag vill gärna inbilla mig att man blir det.

jag har ingen aning om vad jag ska göra. maria äter flingor vid sin dator och jag sitter här och lyssnar på den här låten: 


Kommentarer
Postat av: Bonko

Du blir inte brun av att sola genom ett fönster tyvärr, UV-strålarna går inte igenom.. :p

2010-03-10 @ 14:16:39
URL: http://bonkis.se/
Postat av: sara

du förstör min illusion. du är egoistisk och det påverkar oss alla!!

2010-03-10 @ 14:31:48
URL: http://terrormat.blogg.se/
Postat av: Pjaer

esko-bra!

2010-03-12 @ 21:15:50

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0