nej, det är inte jag.

idag hade jag en halvtimme att döda i centralen medan jag väntade på tåget.

magen kurrade så jag drog till burger king, och efter att ha stått i kö i tio minuter kom jag äntligen fram till en kille som efter att ha tagit emot min beställning tittade ett par sekunder extra på mig och sa "är inte du med i den där tv-serien? vad heter den nu igen..." och jag kopplade direkt och sa "andra avenyn kanske?"
"ja, precis. så det är du?"
fortsatte han.
"nej, men du är inte den första som tror det", svarade jag och innan jag gick därifrån la jag till "men jag hoppas att hon är snygg"





jag har blivit stoppad på stan flera gånger och varje gång är det samma fråga: "är du med i andra avenyn?"

jag ser ungefär... noll likhet... förutom att vi båda har mörkt hår och skrot i ansiktet.


Kommentarer
Postat av: sonia

Ni påminner om varann juuu! hon är snygg

2010-03-15 @ 23:24:32
Postat av: sandra

ne är fan lika :o

2010-03-16 @ 17:47:34
Postat av: Inkan

AP-LIKT!

2010-03-16 @ 20:43:38
URL: http://inkzor.blogspot.com/
Postat av: Anonym

trodde faktiskt att det var en ful bild på dig. i was liek, bitch what have you done?

2010-03-16 @ 20:51:44
Postat av: yoyo

jo ni är lika. hon är snygg.

2010-03-22 @ 20:51:50

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0