gör en bättre näringskedja själv om du kan.

den här dagen har varit seg, men det beror antagligen på att det är söndag och att jag inte sov bort halva dagen.

jag och florence gick en promenad på eftermiddagen. var ute i en timme och pratade igenom allt som har hänt sedan vi sågs sist för ett par veckor sedan. efter det gick vi hem till mig och åt kakor och hon försökte förklara hur ett kretslopp fungerar för jag har prov i naturkunskap på onsdag.

hon kritiserade även min näringskedja: bladlus -> ko -> människa. hon frågade vad i helvete bladlusen gör där. jag tycker att det är logiskt att det råkar slinka med en sådan när kon äter gräs.


Kommentarer
Postat av: Pjaer

Haha Bladlus xD

2010-03-15 @ 10:55:41

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0