från kiss till kändisskryt.

jag har träningsvärk i låren och jag är akut kissnödig.
hela den här dagen har bestått av att vara kissnödig, och då menar jag så mycket att jag sprang som en nödig sexåring genom korridoren i skolan, mot toaletten, samtidigt som jag flaxade med armarna och skrek att folk skulle flytta på sig.

ja. jo. det där hamnar väl ändå på övre halvan av intressant-skalan.

tony irving är på tv. jag har använt samma skohorn som han. det betyder att min häl indirekt har nuddat hans. om den lilla historien inte imponerar på er kan jag tala om för er att min kompis (sofie) pojkväns klasskompis mamma är pernilla wahlgren. den ni! fast hon är inte direkt en person man skryter om, lite tvärtom kanske.

om det fortfarande inte duger så kan jag tillägga att sångaren i the poodles har gett mig en puss. jag var 14 år och tyckte att han var jättesnygg.  

men jag sparade det allra bästa till sist: nämligen att jag, jessica och florence träffade A.J i backstreet boys på donken vid hötorget för två år sedan. vi tog en fin bild tillsammans och småpratade lite om cheeseburgare.

slå det om ni kan! ;)




A.J kladdade lite på min arm.


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0