working five to nine

idag jobbade jag fem till nio. det var lite ångest över det idag, jag var otaggad på att ringa runt till folk och min statistik var oroväckande låg i början. det blev inte bättre av att flera av dem jag ringde till bara la på. några av dem valde även att skälla ut mig innan och eftersom att jag inte får vråla "JAG LÄGGER PÅ FÖRST, FITTKÄRRING!!" var jag tvungen att sitta och mm-a och säga "jag förstår precis, jag ber om ursäkt och noterar att du inte vill bli uppringd igen. ha en trevlig kväll!" för att sedan ta ett djupt andetag och ringa till nästa person.

på tåget hem satt jag bredvid en stört irriterande tjej som pratade i telefon med sin pojkvän. jag satt och läste men var tvungen att slå ihop boken bara för att hennes samtal distraherade mig så mycket. med silkeslen röst kallade hon honom för nallebjörn och hon talade om att hon minsann hade en bild på honom som hon satt och tittade på. sedan frågade hon "är du inte glad över att du har träffat mig? va? är du inte glad?" och jag stirrade på henne och tänkte "är hon seriös? är hon verkligen seriös? åh herre min skapare" och körde en mental facepalm.

Kommentarer
Postat av: Sonia

Mentala facepalms, ftw!

2010-06-23 @ 01:32:09
URL: http://www.mrsfancypantsy.blogspot.com
Postat av: Victoria

HHAHAAHAHAHAHAH, du borde vänt dig mot henne och ba' "är du seriös? är hdu verkligen seriös? åh herre min skapare" och sedan en facepalm

2010-06-24 @ 01:39:12
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0