vilken strålande morgon.

kul att jag vaknade av att en kille från företaget jag sökte jobb hos ringde. klockan var tio och jag svarade med ett målbrottshest "uuuh hallå?" för jag har gått och blivit lite förkyld. sedan sa han något om någon hemsida och att jag skulle registrera mig på något och sedan la vi på och nu kommer jag inte ihåg vad han sa.

det regnar ute och jag har ont i huvudet och låter som en kråka när jag pratar, därför ska jag sitta hemma i mina mjukisbyxor och vara lat hela dagen.



sexig tjej med blöjrumpa och instoppad tröja håller i guds gåva till det berusade folket: ett glas vatten.


Kommentarer
Postat av: Bonkz

sexi_guuuuurrrrrl

2010-06-12 @ 02:08:18
URL: http://bonkis.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0