08:08

morning kids.

om tre timmar har jag skolavslutning. kan fortfarande inte fatta att jag har gått hela ettan nu, det känns som att det var igår jag kom ny till klassen och absolut inte fattade hur folk kunde hitta till matsalen och komma ihåg alla olika koder. hoppas att tvåan och trean går lika fort, har nog aldrig varit så skoltrött som nu. hahahah tänk om jag skulle vakna upp nu och så skulle det senaste halvåret bara vara en dröm, egentligen är det december och -20 grader ute. fan vad hemskt :(

klockan två idag ska jag på arbetsintervju. har fortfarande ingen aning om vad jag ska säga, jag vet bara att jag ska hålla tyst om att jag är dålig på att komma i tid och att jag var inblandad i palme-mordet.

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0