pling pling

tre gånger den här veckan har jag varit nära att köra på en gubbe med min cykel. det är samma scenario varje gång: jag kommer cyklandes och han är i full färd med att gå mitt i gatan. han är väl ungefär hundratio år, så han är varken snabb eller smidig. enligt mina beräkningar (sträcka/tid) färdas han i ungefär 1 km/h. vill inte köra på honom - det blir så jobbiga fläckar på cykeln då - så jag plingar som en galning utan att han reagerar, och till slut tvingas jag tvärnita precis framför honom. först då vaknar han upp ur sin dvala och kollar på mig med ett förfärat ansiktsuttryck.


tänk om han tror att jag är ute efter honom? han ligger säkert i sin säng och skakar av rädsla för att crazy_gurl på röd cykel förföljer honom. eller så är han galet lack nu och tänker samla ihop hela PRO så att vi kan göra upp.


Kommentarer
Postat av: Victoria

HAHAHHAAHAHAH, tack för den mentala bilden (PRO) <33333333333

2010-06-09 @ 21:46:10
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0