för cissi har tagit studeeenten och korven den har två.

om ett par timmar ska jag iväg på cissis studentmottagning. har ingen aning om vad jag ska ha på mig. kollade garderoben och hittade fyra klänningar och två kjolar som uppfyller dagens krav, men jag vill ha något annat. vet inte vad jag ska ha för skor heller och mitt hår står åt alla håll.




hur som helst, grattis cissi ♥ jag kommer ihåg när vi var små och jag sa "cissi, lova att du inte glömmer bort mig när du har fyllt tolv... du kommer vara stor då och jag kommer bara vara elva..."


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0