lite känslosamt blev det.

hahah fyfan vad blödig jag är. så fort jag såg cissi i studentmössan började jag storböla. ingen annan grät, bara jag och till slut fick jag gå in på toa för att andas lite och sluta gråta. annars var det kul, vi käkade smörgåstårta och spelade kubb. vi fick råpisk av gamlingarna, dvs våra föräldrar + vår kusin, det kändes lite. 

cissis pojkvän och två av hennes kompisar var med också. de ska till utö som ligger någonstans i stockholms skärgård nästa vecka och jag ska kanske följa med. men mer om det läjtööör för nu ska jag duscha. om ett tag ska jag möta robin, för ikväll ska vi fira toby som fyllde år för ett par veckor sedan. toodles!

 


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0