fredag.

underbar morgon. skyndade som en liten kenyan till tåget som var försenat, och när det väl hade börjat åka stannade det precis innan bro i en evighet. kom fram till centralen och upptäckte att mitt sl-kort har gått ut. försökte charma mig igenom spärren men kärringen som satt i luckan var överraskande nog mer envis än jag.

av någon anledning har jag tusentals tamponger (kanske bör tillägga att de är oanvända?) som ligger och skräpar i väskan och när jag öppnade den för att lägga ner kortet ramlade tampongerna ut. stod där ett par sekunder och tänkte "eh, ska jag ta upp dem? ska jag låtsas som ingenting?" men kom fram till att det bara var att sätta sig ner och plocka upp dem medan skitungarna runt omkring mig fnissade. kom iväg till skolan och upptäckte att ingen är här. tydligen har vi ingen mediekunskap, men det var det ju ingen som berättade för mig.

på tal om ingenting så är min hårbotten lite gul och det i kombination med min lite för mörka ögonbrynspenna gör att jag ser ut som en polack. sexigt värre.




sextonårig tjej med kissie som stilförebild.


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0