torsdag.

fyfan vad varmt det är. vi är lediga från skolan idag så jag ligger ute och schteker. jag har världens skevaste bränna; framsidan av min kropp är rödbrun medan min rygg är kritvit. men det känns meningslöst att sola ryggen, jag ser ändå inte den. :(

över till ett helt annat ämne: sökte lite jobb för ett tag sedan och nu när jag kollade min mejl såg jag att jag har blivit kallad till två arbetsintervjuer. har aldrig varit på någon sådan så jag vet inte ens vad man gör. vad har man på sig? vad säger man? måste jag ta ur mitt skrot? får man peta i näsan?

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0