mindre bra

idag kändes det som att klockan gick baklänges. det gick så sjukt dåligt på jobbet, jag var nära att bara ge upp och gå därifrån ett tag.

ringde en kvinna som blev smått hysterisk när jag frågade efter hennes man. hon talade om för mig att han är död och att hon blir ledsen varje gång någon ringer och frågar efter honom, och att vi borde veta bättre. det stod helt stilla i mitt huvud och det enda jag kunde få fram var "men.. oj... förlåt... jag visste inte, jag beklagar... jag ber så hemskt mycket om ursäkt" och när vi hade lagt på hade jag dåligt samvete.

dagens lektion i hur man hanterar ilska: att försöka låta bli att ringa tillbaka och skälla ut folk som slänger på luren så att det ekar i flera sekunder efteråt.

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0