det blev fest ändå.

ikväll drog bonkz upp mina mungipor. precis som på nyår och valborg när jag satt hemma och surade fick han mig att dra på mig klänningen igen och åka in till stan och möta honom. åkte till någon av hans vänner där det var fest och möttes av en fräsande katt. var där några timmar men tog sista tåget hem.
jag har en blomma i håret. den är vissen och jävlig men den sitter där ändå.

bålsta är så sjukt dött. min mamma berättade nyss att hon var på promenad och att det var jättemycket folk ute. "jaha?" sa jag. "mm, jag gick förbi tio personer på en timme!" ... damn gurl, say what?!

det är en fluga i mitt rum. ska fånga den med mitt lilla lasso.

Kommentarer
Postat av: Bonkz

:))

2010-06-26 @ 20:20:49

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0