dagens chock.

fick mina betyg idag. vågade inte öppna kuvertet först men till slut tog jag ett djupt andetag och rev upp det. det såg bra ut till en början med vg i engelska och mediekunskap men så kom jag till en rad där det stod att jag har blivit underkänd i svenska. liksom... va? han har inte ens gett mig en varning, han har alltid sagt att jag ligger bra till men att jag behöver lämna in lite fler uppgifter.

så jag ringde till rektorn och skrek och gnällde. hon kollade upp det och sa att jag behöver göra en kompletterande muntlig redovisning i tvåan och när jag har gjort den kommer jag att få vg. det lugnade mig lite, men jag är fortfarande sur, han kunde väl ha sagt något tidigare.

är förresten yrkesskadad efter mitt telefonjobb, jag avslutade samtalet med "då får jag tacka för mig och önska en trevlig sommar, tack hej". kan man bli töntigare?


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0