weird people

åh jisses. jag kan inte ens lyfta min arm, jag har så sjukt ont i den. antar att det beror på att jag gick runt med en fet hög tidningar på den i sex timmar igår. mina smalben gör också ont av någon anledning, varför vet jag inte.
men jag är glad ändå, för jag är ledig idag.

träffade så mycket skeva människor igår när jag jobbade, bland annat:

1. en gubbe med käpp som skällde ut mig för att han tyckte att jag uttalade "metro" fel. det var tydligen skamligt att jag inte kunde uttala ett svenskt ord. jag ba "eh, det är inte ens svenskt, gå och stör någon annan" sedan stapplade han iväg och jag kunde fortsätta dela ut tidningar.

2. en man utan framtänder. jag erbjöd honom en tidning och en ful papperskrona med metros logga på och han sa "bara om man får dig på köpet". "skulle inte tro det" svarade jag. "får man dig ändå?" undrade han.
"ja självklart, you sexy beast!" skrek jag och kastade mig på honom. eller inte.

3. en tjock man som tog emot en tidning av mig, la den på marken, la sina händer på mina kinder och sa "do so vacker! dina ogon! dina brona ogon so vackra!" sedan kysste han min hand och gick vidare.

4. en man som absolut inte ville ha en tidning för att metro har svikit honom. hur eller varför ville han inte berätta, men metro är svikare. right...


Kommentarer
Postat av: Bonkz

Jag säger metro ibland och mättrå ibland, ibland säger jag även metråo. Spela roll liksom, hela skiten är ändå ett låneord liksom :/

2010-06-21 @ 01:37:37
URL: http://bonkis.se/
Postat av: Inkrid

Slutsats: Män är konstiga

2010-06-21 @ 12:08:38
URL: http://inkzor.blogspot.com/
Postat av: sara

bonkz, jag säger mettro men det är för att meeetro låter fult :(



inkz, det är de sannerligen

2010-06-21 @ 15:02:29
URL: http://terrormat.blogg.se/
Postat av: Felicia

Mettro säger vi här i bondeland, om du var intresserad.

2010-06-22 @ 16:53:50

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0