00:19

holy fuck vad trött jag är. och kall, jag sprang runt i regnet innan jobbet i jakt på en kiosk för jag skulle bestämt ha en cola och när jag väl kom in och skulle börja jobba kunde man vrida ur mina kläder. så jag satt där i tre timmar och huttrade och ringde runt till folk.

det blir lite skeva samtal ibland men det är kul. idag ringde jag till en kille som var arg för att jag störde mitt i vm, och häromdagen när jag kom till en norrländsk man och frågade efter hans fru fick jag svaret "nä, hon är ute och super". jag var tvungen att bita mig i kinden för att inte börja skratta, sedan klämde jag fram ett "eheheheh... okej... jag får väl återkomma då... tack och hej..." och avslutade samtalet.

nu ska jag ut och röka och sedan ska jag sova, för jag ska upp om åtta timmar och jobba ännu mer. som jag sa förut, jag lever ett hektiskt liv. jag har till och med börjat använda kalender, vuxenpoäng +500


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0