honey, I'm home

puh.

är äntligen hemma från utbildningen. den tog alltså fem timmar och de sista två timmarna fick vi sitta och ringa. mitt första samtal fick mig att vilja gå därifrån och gråta en skvätt. jag ringde en tant på 80+ i skåne som inte hörde ett enda ord jag sa. det blev inte bättre av att hon pratade så bred skånska att det lät som franska, alltså förstod jag inte vad hon sa heller. det slutade med att hon skrek "JAU HAUR EN HÖURSELSKAWDA OCH ÄR HALVDÖUV" sedan la hon på och jag satt kvar och stirrade på telefonen.

resten av samtalen gick lite bättre, sedan fick vi gå vid åtta och då åkte jag till telefonplan och träffade bonkz som bjöd på kebab. nu är jag som sagt hemma och funderar på att gå och lägga mig. 




världens sötaste bild. lägg märke till min disney channel-keps. har jag sagt att jag är singel?

Kommentarer
Postat av: Bonkz

Åååh, nufse dååå :) Söt keps! : )))

2010-06-16 @ 23:50:39
URL: http://bonkis.se/
Postat av: caarro

haha bilden alltså. jag dör :'>

2010-06-17 @ 12:56:10
URL: http://sweetbitterness.blogg.se/
Postat av: euro

charmig bild :o

2010-06-18 @ 02:34:04

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0