tisdag.

var ju ledig idag så jag drog in till stan och träffade carol. vandrade runt i stan och åt glass, sedan skulle hon till skolan och ha matte så jag följde med och skrev klart filmdramaturgin. skickade in den tio minuter efter deadline så peter kommer inte hinna läsa och sätta betyg på den tills imorgon. lite kefft.

på tal om imorgon så har jag inte bestämt mig för om jag ska åka till utö eller inte. vore stört kul men jag vet inte om jag orkar för jag har haft fullt upp de senaste veckorna. om jag ska åka måste jag handla mat för fyra dagar ikväll och jag har inte hunnit få in pengar på mitt konto heller, vilket betyder att jag måste låna av mamma. vet inte ens vad jag ska köpa, de har tydligen ingen micro där borta så pizza går bort.

uuUuUuUuuuhhHhhhHhhhhhhhHhhh.

Kommentarer
Postat av: sandra

men kom hem till mig istället :(

2010-06-09 @ 17:57:57

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0