solna och aaron carter

kära dagbok. klockan är 03:42 och jag och sandra är strandade i solna. vi kom hit vid nio med en box vin och ett glatt humör, gick hem till en finsk ung man och råkade bli kvar här. just nu ligger alla som strandade valar framför tv:n, utom jag som lyssnar på jobbig musik och äter godis som jag hittade.

imorgon ska jag jobba, men det är imorgon det. känns som att jag kommer att vara på topp.
jag vill ha pizza. kanske en hamburgare också. och en säng att sova i. nu ska jag störa alla med aarton carter och en falsettröst som spräcker glas. crazy little party girl, wohoahahahoeeeueeueueeeeeee.

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0