school's out for summer

åååååh, äntligen sommarlov! ♥



avslutningen igår var lite sådär. vi samlades i matsalen och jag hade halva rinkeby bakom mig. killarna som satt där tyckte att det var kul att peta på min rygg var femte sekund, lite irriterande. rektorn höll tal om hur FANTASTISKT john bauer-gymnasiet är och hur KUL och UNDERBART det är att ha oss som elever, och sedan fick vi gå.

jag åkte till sumpan och träffade dabe som guidade mig till stället jag skulle på arbetsintervju hos. det var inte ens en intervju, det var ett gruppmöte där vi fick sitta och fylla i blanketter. kanske inte så spännande som jag hade trott.

på kvällen blev det rålis, men det får bli ett nytt inlägg om det sedan, annars kommer det här inlägget bli för långt. dessutom är jag inte redo att tänka tillbaka på kvällen än, jag behöver pannkakor först.

och nej, jag åkte inte till utö. min tomma plånbok hindrade mig, det gör den alltid.


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0