kanske lite tråkigt ja.

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
ja, det gör jag.
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
ehe sådan där brustablett, fast jag stoppade den oftast direkt i käften istället för i ett glas med vatten.
Vad åt du senast?
en salamimacka.
Har du fått någon komplimang i dag?
tror jag då inte.
Har du varit med i en rättegång?
nein.
Är du polare med grannarna?
inte direkt...
Vilket språk pratar din pappa?
svenska, tyska, franska, engelska och arabiska. säkert något mer
Vilka länder har du bott i?
sverige, tyskland, saudi-arabien och så har jag bott på åland men jag vettefan vilket land det tillhör.
Senaste piercingen?
smiley.
När åkte du bil i mer än femton minuter senast?
typ... förra veckan?
Gay?
neheru.
Har du däckat eller spytt för att du har druckit?
ja, men nu talar vi inte mer om det.
Har du något husdjur?
lite dammråttor, kanske ett par loppor också.
Har du täckt någons hus med toapapper?
nej, det verkar jobbigt.
Minns du din/dina musiklärares namn?
njae.
Hur bra är din syn?
jag ser i alla fall, hur bra vet jag inte.
Har du varit på ett party?
nä fy absolut inte.
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
tveksamt.
Har du varit utomlands?
ja.
Vilket är det bästa bröllop du varit på?
jag har varit på två bröllop och inget av dem var särskilt awesome.
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
antagligen.
Var är dina syskon just nu?
i skåne och frankrike.
Vad var den senaste drömmen som du minns?
typ att jag och mitt ex gick runt i en skog.
Vem ringde dig senast?
tove.
Vilken tid gick du upp i morse?
elva tror jag.
Vad ska du göra i helgen?
chilla gal1
Vad står det i det fjärde sms:et i din inkorg?
"but im going out now biatch :p"
När var du riktigt sjuk senast?
typ... i vintras?
När såg du en kändis senast? Vem var det?
jag såg peppe eng på arlanda!!!!!1 äntligen fick jag berätta det för någon :D
Vad finns i din bakficka?
ingenting.
Har du färgade linser?
nope.
Vad gjorde du klockan två i natt?
försökte sova.
Vad är det första du gör på morgonen?
kollar om mitt hår har blivit längre.
Vad ska du göra efter det här?
samma som ovan.

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0