det här med att dygna är inte min grej.

jag känner mig som en överkörd grävling. kvart i fyra imorse gick solen upp enligt smhi och då satt jag fortfarande och pluggade. vid kvart i sex ringde min väckarklocka och då gick jag och la mig. sov en timme, sedan åkte jag till skolan. var tvungen att sitta och spärra upp ögonen som en upptjackad galning på tåget för att inte somna och råka hamna i västerhaninge. när jag kommer hem ska jag i alla fall sova ett par timmar, sedan är det samma visa igen för jag har fortfarande sjukt mycket kvar att göra.

när det här är över ska jag bada i skumpa. sedan ska jag sova i tre dygn. minst.

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0