vem är ens uppe så här tidigt?

dagens planer är att möta sonia i vällingby klockan tolv, sedan ska vi åka vidare till riddersvik och schteka. det är anledningen till att jag är vaken denna okristliga tid, för jag behöver alltid minst två timmar på mig när jag ska åka någonstans. sonia tyckte att tolv var lite väl tidigt men jag talade om för henne att vi hinner vara ute under de bästa soltimmarna då och att här ska vi minsann inte ligga och lata oss på morgonen. oj, medan jag skrev det här gäspade jag så att mina ögon började rinna. jag och mina idéer.

en man står utanför mitt fönster och skriker på sin hund. "NEJ!!!!", vrålar han och hunden sitter bara där och viftar på svansen. somliga har problem att kommunicera med varandra.




charmig bild från den förra utflykten till riddersvik.


Kommentarer
Postat av: Bonko

Bästa och mest jämna brännan får man om man är ute och rör sig i solen =))) Typ spela fotboll naken = ultimate bränna!

2010-07-02 @ 15:32:25
URL: http://bonkis.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0