7/8

pallar egentligen inte skriva något här men det känns som att man måste om man har en blogg. dumt egentligen, med tanke på att jag skapade den för min egen skull för att jag ville skriva av mig någonstans.

är ledig resten av veckan nu. det känns som att jag skulle kunna sova i flera dygn. vore inte så dumt heller.
min mobil är tyst och det gör mig frustrerad, precis som allt annat just nu.

jag vill åka bort och jag vill vara ifred men jag vill inte vara ensam. jag kan inte ens lägga mig på en gräsmatta och lyssna på musik - något som jag annars älskar att göra - utan att känna mig stressad.

Kommentarer
Postat av: marsh tönten <333

lägg dig på en gräsmatta o lyssna ksmb i helgen va? :)

2010-07-08 @ 23:26:27
Postat av: Bonkz

Grekland <3

2010-07-09 @ 13:49:05

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0