147 ord

åhh. ont i huvudet efter att en jobbig liten skitunge sprang fram och tillbaka på tåget och skrek så att det är ett under att jag inte fick tinnitus. hade lust att ta tag i håret på ungjäveln och slänga ut henne med huvudet före på någon perrong, men hennes farsa var en krallig jävel så jag bestämde mig för att låta bli.

gick skitdåligt på jobbet. majoriteten av alla jag ringde till lackade ur på mig och till slut var jag så frustrerad att jag inte ens ansträngde mig för att låta glad, jag läste manuset med en monoton röst och mina argument lät så platta att jag lika gärna kunde ha varit tyst.

åkte hem direkt efter jobbet. tryckte i mig två feta portioner lasagne på fem minuter, har fortfarande ont i magen fast det var en timme sedan.

min näsa flagnar. tack och hej.

Kommentarer
Postat av: caarro

jag sa ju att din nästa skulle flagna och att du skulle bli vit där. men nej, varför ska man lyssna på lilla miiiig? ;>

2010-07-07 @ 12:18:10
URL: http://sweetbitterness.blogg.se/
Postat av: sara

precis, varför ska man lyssna på lilla dig? :p

2010-07-07 @ 13:09:46
URL: http://terrormat.blogg.se/
Postat av: caarro

för att jag har rätt! Biaaaatch :p

2010-07-08 @ 12:02:36
URL: http://sweetbitterness.blogg.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0