femte juli.

idag hämtade jag som sagt ut min sonispherebiljett. det kändes bra, jag smekte den varsamt när jag satt på tåget hem. innan jobbet träffade jag sebbe. satt på en gräsmatta och chillade och jag hade svarta kläder på mig så jag höll på att dö lite i solen, men jag klagar inte på värmen, absolut inte.

jobbet gick bra. satt i över en kvart (vanligtvis tar ett samtal två minuter) och pratade med en man, för en gångs skull blev jag omkullsnackad. han berättade om hur det var när han jobbade i stockholm och så kom vi in på det ena ämnet efter det andra, och jag glömde nästan bort att jag inte ringde för att småprata.

när jag hade slutat mötte jag carol i t-centralen och så gick vi till kungsträdgården. satt där ett par timmar och pratade lite, sedan tog jag kvart över elva-tåget hem. nu ska jag sova. untz untz untz.

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0