idag/igår

kom nyss hem från en två timmar lång promenad med robin. gick till shell och köpte cigg (och en ask läkerol) sedan vandrade vi genom bålsta, satte oss på en gräsmatta och pratade och sedan skildes vi åt vid centrumbacken och gick hem.

idag - eller igår blir det väl för klockan är efter tolv, ehehehe spooky - åkte jag till bro och badade med min mamma. hon skuttade glatt i och jag stod med vatten upp till midjan och huttrade medan hon skvätte vatten på mig. sedan åkte vi till hennes jobb för att bleka min utväxt också. trots att jag förra gången sa att jag aldrig mer ska bleka ögonbrynen gjorde jag det och... de försvann.

imorgon - eller idag blablabla klockan är efter tolv ehe spooky blablabla - ska jag jobba. ska hämta ut min sonispherebiljett också. en månad kvar!! är stört taggad, fast samtidigt lite ledsen, för jag är för liten för att komma in i öltältet </3. äh, är säkert inte ens kul där inne. öl är inte ens gott. jag bryr mig inte.




cool_tjej92 är sur för att det ryker för mycket.

Kommentarer
Postat av: robin

:D

2010-07-05 @ 16:04:22

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0