efterlysning.

av någon anledning är jag bra på att tappa bort kläder, trots att jag brukar behålla dem på.

kläder jag saknar:



den vita tröjan. vem har smitit in i mitt rum och tagit den?!



jackan med guldränder. den har varit borta i ett halvår snart, och jag har ingen aning om var den är.
har jag lånat ut den till någon? har jag glömt den hos någon? VAR ÄR DEN?!?!?!



halsduken. sågs sist någon gång i februari. 
jag kanske inte är i så stort behov av den just nu, men det är snart september.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Woho, jag har en sån vit tröja fast röd. Tror jag..

2010-07-14 @ 01:59:50

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0