nagellack och friluftsaktiviteter hör inte riktigt ihop.

idag satt jag på en gräsmatta med florence och solade näsan.
hon ska åka och segla i en vecka och hade lite problem med sin packning. både hudkräm, hårbalsam och femton tröjor måste med. och vilken färg ska naglarna ha? nåja. jag tror på dig, florence, you can do it.

något som är värt att nämna som hände idag är att jag blev kallad till arbetsintervju. i februari när jag var desperat efter jobb skickade jag in en ansökan om att jobba på ett äldreboende och idag fick jag svar. egentligen är jag rädd för gamla personer, och äldreboenden gör mig deprimerad. jag har alltid tänkt på det som ett ställe där folk hamnar när de väntar på att få dö. men vad vet jag? de kanske flippar ur varje fredagkväll; hänger i taklampan, shottar tequila, drar linor och kör snurra flaskan?

om det går som det ska kommer jag ha tre jobb, men eftersom att det ena är behovsanställning och det andra är kvällspass som jag dessutom får lägga lite hur jag vill under veckorna kommer det nog funka fint. kompis, det går bra nu, cashen rullar in.


nu ska jag ut och möta robin för en promenad.




 bilden har något med inlägget att göra. jag vet bara inte vad.


Kommentarer
Postat av: Grhhhhhhh

hahahahahaha vad är knepet för att få så många jobb? :P

2010-07-02 @ 00:46:33
Postat av: sara

man skickar med en bikinibild i ansökan :)

2010-07-02 @ 01:35:22
URL: http://terrormat.blogg.se/
Postat av: sandra

att jobba på äldreboeande är faktiskt kul, så länge man slipper byta blöjor och duscha dem :) fast iofs var det mest roligt för mig för att det bara var dementa gamlingar där jag var.

2010-07-04 @ 21:24:04

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0