tips, tack.

uh. jag ska snart iväg och jobba och jag är trött som fan. måste handla mat också, för jag har inte ätit något annat än nudlar och flingor på tre dagar. jag vet inte vad jag ska laga för mat heller, för jag tycker att det är pisstråkigt att stå vid spisen, och det känns onödigt att stå och röra i en gryta i en timme när jag ändå äter upp maten på fem minuter.

langa tips på något som går fort att göra och som inte är för avancerat för någon som knappt blev godkänd i hemkunskap, tack.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hemkört

2010-07-27 @ 15:08:22
Postat av: Inkrid

tortellini, pasta med pesto, havregrynsgröt (ha-ha), billys. yay.

2010-07-27 @ 23:45:40
URL: http://inkzor.blogspot.com/
Postat av: sara

anonym, för dyrt. :(



inkz, åh, tortellini är stört gott. ska laga det någon dag :D

2010-07-28 @ 01:52:30
URL: http://terrormat.blogg.se/
Postat av: sandra

jag brukar laga snabbmakaroner och köttbullar, ibland varierar jag med korv eller bacon :))))))

fast nu när min hals tar död på mig har jag inte ätit något annat än soppa de senaste dagarna och lär göra det ett bra tag till. varma koppen är bra, finns massa olika smaker som min bror köpt hem till mig. jag gjorde nyligen asiatisk soppa, den smakade skit

2010-07-28 @ 13:17:14

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0