helt crazy dag

idag har jag varit produktiv, som vanligt. jag har:

suttit här
ätit glass
eldat upp en mygga
sorterat strumpor
ätit mums-mums
suttit här
suttit här
suttit här

jag är rastlös. om jag skulle slänga ihop alla mina strumpor i en hög och sortera dem igen?

det kanske gör den här händelserika dagen ännu mer spännande. sedan skulle jag vilja ta en sked och gräva ut mina ögon, för när jag satt ute och rökte gick en mullig tant på 60+ förbi mig klädd i en lite för kort t-shirt och trosor. inga byxor. hon spatserade självsäkert förbi och jag undrade vem gud är och varför han hatar mig tillräckligt mycket för att utsätta mig för en sådan syn.

på tal om att folk promenerar runt halvnakna förväntar jag mig att temperaturen när som helst ska sjunka till -20 och att det ska börja snöa - det är ju trots allt sverige vi lever i.
jag tar på mig jackan när jag ska gå ut och hämta posten, som att jag riskerar att frysa ihjäl om jag inte gör det, och när jag åker till jobbet har jag alltid en extra munkjacka i väskan, ibland ett par strumpbyxor också.

behöver jag nämna att jag är en sådan där tönt som börjar med halsduk i september?

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0