godnatt/godmorgon

jag drog hemifrån halv elva imorse och jag kom hem nu. klockan är 04:20 och jag är för uppe i varv för att kunna sova.

riddersvik var hur underbart som helst, men både jag och sonia brände oss. hon blev röd som en kräfta och jag kan inte röra näsan för att den svider så mycket.

på kvällen åkte jag hem till pontus som bor i norrviken. lyckades missa sista tåget hem så jag fick åka till centralen och ta nattbuss till bro. som vanligt dras personer med ett behov av att lätta på hjärtat till mig, jag hann träffa tre sådana på vägen hem. den ena var en man som berättade att han inte får träffa sin dotter för hennes mamma. de andra två var ett par killar som satte sig vid mig på bussen. en av dem var helt blåslagen, han hade tydligen blivit misshandlad ett par timmar tidigare så jag satt och lyssnade och oj-ade och sa saker som "oh really?! oh no, she didn't!!"

efter åttio minuters resa var jag framme i bro, men av någon jävla anledning lyckades jag åka förbi stationen jag skulle av vid, så jag fick vandra runt tills min trötta mamma kom och hämtade mig. nu sitter jag och äter lax och potatis till middag/frukost och borde kanske gå och lägga mig.


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0