din mamma har bytt prisplan!!!

åhh. irriterande: skrev ett jättelångt sms och tre sekunder innan jag skulle trycka på "skicka" fick jag det fruktade beskedet om att comviq kompis har gått ut. så nu vet alla mina 75 000 läsare det; jag är inte en nonchalant slyna, jag har bara inga pengar på mobilen.

har en dålig dag. eller snarare dålig kväll. undrar om jag har något fel i huvudet för jag blev plötsligt jätteledsen och grät till johnny cash i en timme. sedan blev jag sur och bad folk dra åt helvete, och nu är jag neutral.
skulle ha träffat florence och kollat på film eller något, men hon smsade vid tio och sa att hon inte kunde, så för att ha något att göra diskade jag alla tallrikar som har stått på mitt golv ett bra tag nu. värt!

jag vill att det ska bli måndag så att jag kan slösa mitt studiebidrag som har kommit trots csn-varningen jag fick. världens bästa skor ska bli mina <3 spelar ingen roll om det är vårskor, jag ska ha dem NU!!

Kommentarer
Postat av: damo

How good am I at translating swedish :P I have read some of your blog, it is quite interesting ;), but not as much as me :P wooooooooooo

2010-01-31 @ 19:52:32

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0