tiden går för fort och jag hinner inte med.

vad är grejen med att dagarna går jättefort? okej, det kan ha att göra med att jag sover till tre, men idag har jag bara hunnit duscha och äta frukost och klockan är redan sju. jag har alltså varit vaken i fyra timmar, men det känns som högst två. likadant var det igår, när klockan var halv tio tänkte jag att jag skulle gå ner till ica och köpa något att äta, skulle bara göra ett par saker först. nästa gång jag kollade på klockan var den ett och jag fattade ingenting. vaaaaaad är greeeeeejeeeeeeeeen?!


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0