tennis är säkert jättekul.

drömde helt skeva saker inatt, bland annat att jag låg fastspänd i en säng och att det kröp spindlar på mig - av någon anledning inkluderar feberdrömmar nästan alltid spindlar.

vaknade för ett tag sedan av att tyska tanten från soc ringde och ställde en massa frågor, och jag fattade inget av vad hon sa så jag sa "mm" till allt.

ska tydligen dit på måndag och ha möte. senast jag var där pratade hon om tennis större delen av tiden. tennis är tydligen lösningen på livets alla problem, stora som små, och kan man av någon anledning inte spela tennis kan man alltid skaffa ett marsvin. 

hon la även fram någon teori om att en vanlig cigg kan leda till heroinmissbruk, med ett par hållplatser för hasch och amfetamin emellan. "man vill liksom ha mer," sa hon. "jaha" sa jag och tänkte att det låter ju jättelogiskt att den där första ciggen man rökte när man gick i åttan leder till att man ligger nerbajsad i en port med sticksår i armvecken tjugo år senare (om man inte spelar tennis)



ser väl jättegosigt ut?


Kommentarer
Postat av: eürö

Soc suger pung, det tror de vet allt om allt men det vet lite om inget. =o

2010-01-19 @ 14:28:32
Postat av: Inkan

Hahhahaa åh jag dör. Fan vad soc är dåliga. Man blir ledsen.

2010-01-19 @ 23:11:03
URL: http://inkzor.blogspot.com/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0