somewheeereeee over theeee raaainbow

jag låg vaken till halv sex inatt, stirrade upp i taket och lyssnade på den här låten:



alltså åååh, så sorglig :(
på sistone har jag blivit en sådan där blödig person som grinar åt allting. till och med "du är min man" av helen sjöholm. så jävla kefft, det är kärringfasoner, och jag kan inte ens skylla på pms.

jag vaknade för tjugo minuter sedan, har duschat och ska äta frukost om en stund. har lite skeva planer för dagen/kvällen; det är antingen träffa sofie, dra på fest eller agera stolpe. vi får se.


Kommentarer
Postat av: salamandern

den låten är väldigt fin det glädjer mig att du gillar den <3

2010-01-03 @ 01:55:59

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0