pernilla wahlgren är väl glad i alla fall.

jag har inte rökt på två dygn. det här ännu ett halvhjärtat försök att sluta. varje gång jag går förbi någon som röker tar jag ett djupt andetag för att utsätta mig själv för så mycket passiv rökning som möjligt - det är i alla fall något, men om jag känner mig själv rätt kommer jag köpa ett paket i eftermiddag.

har engelska fram till kvart i tolv. så ovärt sätt att börja en måndag på.
varför ska jag kunna skillnaden på blue-collar worker och white-collar worker? jag tvivlar på att jag en dag kommer att vara tvungen att ringa och fråga efter en industriarbetare på engelska, men om jag hamnar i den situationen vet jag - tack vare den underbara kursen engelska a - att det är blue-collar worker. thank you, sir!

det luktar ägg i klassrummet, men ingen vill öppna fönstret för "det är kaa-aaallt..."
mm. vänta bara tills jag har spytt... :@

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0