beverly hills.

det är bra att ha florence på andra sidan skogen.

som ikväll: humöret svajade lite och efter ett telefonsamtal kom hon hit, gick på promenad med mig och lät mig prata tills jag nästan blev trött på min egna röst. sedan gick vi hem till mig och kollade på ett gammalt avsnitt av beverly hills.
när vi gick i sexan skyndade vi hem från skolan varje dag för att kolla på det, sedan ringde vi varandra och diskuterade avsnittet och pratade om vilken smutsig slyna kelly var som blev tillsammans med dylan fast han var brendas kille först. dylan var för övrigt den snyggaste killen jag hade sett i mitt tolvåriga liv, jag hade en bild på honom i mitt skåp i skolan. det var true love, jag lovar.

när jag kollar på bevvan numera skrattar jag mest åt de fula kläderna, och jag vet att dylans stora kärlek (som by the way inte var brenda...) kommer att dö i hans armar (fast jag kan erkänna att jag fortfarande gråter när jag ser det avsnittet), så spänningen är liksom inte lika stor som förut.



okej, jag tycker fortfarande att han är skitsnygg.


Kommentarer
Postat av: superflorence

I lööved 90210

2010-01-10 @ 16:22:16

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0