home sweet home.

jag är jättetrött och jag har verkligen ingenting att skriva. jo, jag kan skriva att robin fyller arton idag, så grattis till honom. i oktober är det min tur, awesome.

nu ska jag lägga mig ner och sova en liten stund. den senaste veckan har jag knappt sovit någonting i min egna säng för jag har åkt på turné genom landet (typ stockholm - uppsala, men ändå) och hälsat på ungefär alla jag känner. så ikväll ska jag få sova utan att någon tar allt täcke/snarkar/håller mig vaken med "jag har meeensvääärk"/"jag är full, jag mår illaaaaa"



grattis c00ling, håll utkik efter en reflexväst, för en sådan har jag lovat dig.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

lite sent svar kanske men ja jag har gjort ett print/plagg med ugglor på våren 2008.

2010-01-05 @ 18:03:52
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Robbe92

Tack så grymt mycket Sara! :*

längar ! :D

2010-01-05 @ 22:58:44

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0